Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 6 maj 2008

"Lommor" har åkt

Känns lite tomt härhemma.
HAHAHA! TOMT!! Hur tusan kan det vara TOMT i en lägenhet på 96 kvm med fyra ungar?
OKEJ. Lite överdrivet kanske. Men det har varit så mysigt att ha lilla mamma här. Vi har pratat och shoppat och pratat och kramats och haft det så trevligt så. Att solen har visat sig till och från har ju inte förtagit stämningen direkt.
Nu sitter hon i taxin, eller på Arlanda kanske i väntan på planet hem.

Armbandet på bilden fick jag i present. Hade önskat mig ett sånt i 40-årspresent och så fick jag det nu - bara så där! Det är så fint! Mamma har ett likadant. Så nu är vi likadana på armen på 100 mils avstånd. Det känns bra!

1 kommentar:

Orchid sa...

Ville bara säga att jag saknar er alldeles förskräckligt!