Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 25 maj 2008

Mors dag



Efter en liten, liten hint om vilken dag det var, sprang F ut i köket och skull göra en överraskningsmacka. Den var så uppfinningsrik, som prickig korv OCH ost! Helt fantastiskt ;)
Gott i både själ och mage med en morsdagsöverraskningsmacka i alla fall!
P kom redan i fredags med det fina hjärtat och S har hela dagen varit en stor goshög hela hon. På eftermiddagen hämtade vi T, som varit på fotbollsläger (fick vänta två timmar, så det blev både pizza och byte av torkarblad på bilen, medan vi väntade).
"Vet du mamma, det är mors dag i dag" sa han, när han kom. "Jag vet, vad får man då" undrade jag. "En kram". "Precis" , sa jag. "Just vad en mamma önskar sig" och så fick jag en bamsekram.
En riktig dunder-morsdag, helt enkelt. Vad rik jag är!!!

Inga kommentarer: