Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 4 november 2008

En USA-resenär

Jag var ju inte med. Var på jobbet och kämpade med nytt datasystem och alla kunder som skulle ha glögg. Men pappa R var med - bloggade direkt på plats, så där finns lite söta avskedbilder. Nu känns det helt lugnt. Han är i trygga händer hos M och pappa P, på andra sidan Atlanten. Finns det några jag litar på, så är det ju dem!

4 kommentarer:

Orchid sa...

Jag ser fram emot att gratulera honom i efterskott till hans 13-årsdag och samtidigt få höra hur han haft det! Jag kommer säkert att tänka på honom en hel del under den här veckan! Kram till er alla!

petrapeps sa...

WoW!
Nu växer han minst en meter när han gjort detta!!!
Häftigt!
Ha de!

En häxa på Vift sa...

ja, och vilket äventyr sen då. :)
Hur länge blir han borta? Har nog missat det.....

Dammråttan sa...

Han är "bara" borta en dryg vecka. Kommer hem nästa tisdag. Tror det är lagom första gången man är borta hemifrån, men ändå hinner han se något. Han hinner fylla tonåring där borta :)