Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 23 november 2008

Gröna små ... från yttre rymden

Mina gröna barn (observera att P:s glugg har växt - han är SÅ stolt)


Tack för snälla kommentarer om bilderna i går. Helt otroligt nog tog jag dem med mobilen. Var så himla sur för att jag ändå kom ihåg kameran och så var batteriet slut, men mobilen fungerar uppenbarligen rätt bra den med. Jag menar bilden ovan är tagen med min kamera (i dag hade jag laddat den) och inte vet jag om den är så mycket bättre? KAn ju bero på att jag kliver närmare med mobilen. Bilden nedan är också tagen med mobilen:




Min tonåring

(Måste påminna mig att jag faktiskt är tonårsförälder nu. Det känns rätt stort).

6 kommentarer:

Orchid sa...

Vilka fina ungar! Och dom är mina! Så lyckligt lottad jag är! Om dom är från yttre rymden spelar ingen roll för mig och det vet dom! KRAM!

Anonym sa...

Fina ngar!
Visst är det knepigt att plötsligt ha så stora barn!
Man fattar bara inte hur det gick till! :)

Anonym sa...

Vilka underbara bilder.
Tänk att du är tonårsförälder nu... Det är verkligen helt otroligt.
Menar det är ju inte länge sedan du själv var tonåring?

En häxa på Vift sa...

ja, mobilkameran verkar ju sköta sig alldeles ypperligt den med.:)

Miss Mess sa...

Fina bilder!! :0)

Ullet sa...

Visst är det stort att bli tonårsförälder? Du har jättefina barn, verkligen.. *ler*