Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

onsdag 26 november 2008

Jag har fått en utmärkelse!!


Vad man blir glad av sånt!!


Tack underbara! Mamman på väg Helst skulle jag vilja ge den tillbaka till dig, för att jag älskar din blogg och ditt språk och dina tankar, som du bubblar på din blogg. Men du har ju redan fått den, så du får nöja dig med att återigen höra hur bra jag tycker att du är :)

Mina kandidater är som följer. (Jag följer många, många fler bra bloggar, men man fick ju välja sju och några av dem jag ville välja såg jag har redan fått den):


Den förstnämnda har jag precis upptäckt och tycker att fler borde hitta till och den andra är en gammal goding, som jag älskar att följa. Den tredje är min man mamma och måhända är jag partisk men jag tycker att hon skriver underbart om sitt liv som pensionär och fotograferande orkidéeälskare. Alla borde ha en hakande hantverkare. Helst sjungande i sitt öra, men annars får nätet vara ett substitut. Miss mess är världen underbaraste svägerska som skriver kul och djupt om vartannat om livet som trebarnsmamma, I Fluffbay har det stått still ett bra tag nu, men jag ger inte upp och hoppas att livet där ska börja igen och tills dess finns det gott om underbara historier att läsa i de gamla inläggen. Och Sus, är just Sus. Just nu i behov av bloggvila och goda tankar, men jag längtar tills hennes klurande tar fart igen.

Reglerna är enkla:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån.
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Eftersom jag själv ogillar kedjebrev och liknande, så vill jag att alla som fått denna utmärkelse av mig, ska känna att om de inte vill ge den vidare så är det helt okej. För min del får ni gärna bara ta emot min uppskattning och helt strunta i resten.

Men jag hoppas såklart att ni blir lika glada som jag blev och kanske vill dela den vidare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Oj, wow! Vilken ära! Jag är ju helt ny på bloggandet (bara hållt på en månad) och så får man redan sådana här fina grejer! tackar och bugar och niger och allt på en gång!

Nej, jag kopplade faktiskt inte ihop era bloggar, men nu faller bitarna på plats! :.)

Samtidigt som det gör ont i mitt mamma-hjärta att veta att det här har hänt andra, så känns det även lite skönt -mina flickor är inte ensamma i Himlen med bara tanter och gubbar... fast tanter och gubbar är ju ganska mysiga ändå... ;.)

tack så hemskt mycket ännu en gång för utmärkelsen... vet inte om jag är så insatt ännu att jag kan hitta sju stycken bloggar... men man kanske kan spara den? eller har den ett bäst-före-datum?

Kram från en änglamamma till en annan!

Ps. Får man fråga vart er son har sin plats? Du kan maila till mig, om du vill, på mammamelissa@gmail.com

Anonym sa...

Kram från en änglamamma till en änglamoster! (Så skulle det vara!)

Sus sa...

Åh!
Men tack!!!!!!!!!!!!!!!!!