Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

lördag 1 november 2008

Presenterar:


Jordens finaste V! Tillsammans med det superfina ljushjärtat jag fick i present av hans mamma idag med ett superfint kort och tack för att jag var med vid förlossningen. Det är ju jag som ska tacka! Näst efter mina egna förlossningar, det finaste jag varit med om.
Förstår ni att han är speciell, denna lilla guldklimp!!!
Hade tänkt lägga in lite från halloweenfikat också, men det får vara. Kan ju inte konkurera med den här godingen :)

6 kommentarer:

Ullet sa...

Watta plutt!! Hjärtat var ju underbart, ett sånt skulle jag inte säga nej till, när ska du förlösas? *blinkar* Den grabben håller du hårt i va? :D

Dammråttan sa...

Skojaru!! Hans mormor hade inte en chans idag ;) Här blir inga fler förlossningar. Det kanjag lova. Inte mina egna i alla fall!!!

Orchid sa...

Lille V är otroligt söt! Vilken fin liten goding!

En häxa på Vift sa...

Vilken liten gosunge. Hur söt som helst ju! :)

Jo,btw, är det okej om jag länkar till din blogg? Jag och bokmärken du vet, katastrofal kombination... *s*

En häxa på Vift sa...

Tackar, och japp,det är helt okej om du länkar. :)
Ha en jättebäst dag
Nettan

Mamman på väg sa...

Hopps, jag har redan länkat jag... Fick jag det?? *hoppas*

Och bebisen är jättesöt. Det gjorde du bra. Fatta vilken insats du gjorde!!

Fina Svägerskan här gjorde nåt liknande för oss, lugnt och fint -när jag beordrade henne och Maken att planera sitt skiftsovande, så frågade hon "Men tänkte du stanna här _så_ länge??" Och naturligtvis hade hon rätt.