Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

måndag 10 mars 2008

Dagar som går



Lördag: Vi bevistade "Järfälla aikido 40 år" i Jakobsbergs sporthall. T var med i ungdomsgruppen. Jätteduktig såklart!! F har inte varit med så länge, så han fick sitta med oss. När det blivit tyst och mörkt och inledningstalet börjat, så introducerades:. "Ordföranden i Kultur- och fritidsnämnden, Lennart Nilsson". Då vaknade Sara och tittade sig nyfiket omkring och ropade högt "HERR NILSSON" på sitt småbarnsaktiga vis. Det fnissades litet runt omkring oss. Även så, när hon satt och sjöng, helt ointresserad av det som hände på mattan.

Tillslut kunde hon inte sitta still längre, så hon och jag gick ut därifrån. Vi hann ju se T i alla fall.

Länk till hemsidan och mer om jubileumet: http://www.aitekai.se/jak/

Söndag: Förhandsvisning av Spiderwick på schemat. Jag hade lovat P att vi skulle gå på annan bio samtidigt. Men han VILLE INTE! Så jag fick en alldeles egen shoppingtur på stan i stället. Helt ensam! Fast jag shoppade bara ett fint kuddöverdrag på INDISKA. Den passade inte kudden jag tänkt, så nu måste jag köpa ny kudde också. På kvällen satt vi och målade. Jag gjorde en tröja till S, efter hennes önskemål:



Inga kommentarer: