Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 30 mars 2008

Så är man trappens nya surtant

Jag är så himla feg, men idag tröttnade jag på "ungarna", som alltid står på trappen och röker. Precis utanför porten och inte flyttar de på sig heller. I dag undrade jag lite stilla om de kunde tänka sig en bit bort från porten. Det gjorde de iofs, även om de blängde rätt surt på mig. Jag tackade så mycket, men tror nog de tog det som ironi. De brukar alltid hälsa på mig annars, men när jag mötte dem senare, så bevärdigades jag inte med en blick. Önskar bara jag hade sagt åt dem att inte fimpa på marken också. Kanske kan bli en riktig grannkärring av mig så småningom...

Häxan kommer från:

http://www.tjejringen.se/vykort/teckning.htm

Inga kommentarer: