Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 1 april 2008

Ett fönster med utsikt















Är lite svårt att se på bilderna, men vår gård är INTE fin just nu! Jord och sten i högar överallt. Sönderkörda gräsmattor och uppgrävda diken runt husen. Jag antar att det är för en bra sak, men nu har vi haft byggarbetsplats på gården i minst fem år och jag börjar TRÖTTNA!!!


Mest av allt tröttnar jag på leran i hallen.


Så slut på dagens gnällinlägg.


S är i alla fall glad över att säga hej till "Skopis" på väg till dagis varje morgon. Och ungarna flänger runt i högarna, som vore det värsta äventyrslandet. Inget ont, som inte har något gott med sig.



1 kommentar:

A home far away sa...

Jag kommer ihåg själv när de grävde upp gården när jag var liten vi lekte bockarna bruse:-)
Jag älskar också dammsugare, finns tyvärr inte här i Singapore!