Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

onsdag 23 april 2008

Älvsjö tur och retur

Vilken spännande dag det blev! *ironi*

Vi har planerat det här mässbesöket i flera veckor. Fick info i slutet på mars. På den infon stod bara att jobbet skulle ersätta. När jag kom dit visade det sig att man måste ha biljett, eller bevis på att man är fack-folk på annat sätt. Efter en väldig massa telefonsamtal (till kundtjänst - infon hade ändrats fyra dagar senare, utan att butikerna blev meddelade-biljetter skulle bokas i förväg) och telefonkö (till den som har hand om biljetterna) - utan svar, gav jag upp! Åkte hem gick och klippte mig och försöker att inte irritera mig på en bortkastad förmiddag. Solen skiner ju, jag är fin i håret och snart får jag gå på föräldrafika och flasha i för mig ovanligt fina kläder och tjusig frisyr.

Vad är en bal på slottet?????

Inga kommentarer: