Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 2 januari 2011

I dag är första dagen på resten av ditt liv:


Inte bara för att det är nyår, men för att R har fått veta hur han ska hantera sitt onda knä och för att jag inte längre känner mig förkyld OCH för att vi hittade föreningens gym, som faktiskt är bättre än förväntat, så testade vi det i dag. R har varit där ett par gånger redan. Otroligt skönt för nacken att få komma igång. Det ska absolut bli en vana. Lättare att få till, än att gå till mitt vanliga gym (simhallen) om inte annat. Även om det såklart inte är riktigt lika bra, finns det verkligen nog med saker för att hålla igång:

S är fortfarande snorig och lite hängig.
Inte nödvändigt med mössa när man ska ner i källaren, men hon ÄLSKAR sin nya mössa.

Testar redskapen.




Man blir trött av att träna.

Vad säger du C? Värt att testa, eller hur?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart värt att testa. Ring nästa gång så hänger jag på.

C

Jenny sa...

Smidigt att ha gymmet så nära. S är hur söt som helst i sin mössa.
Kram!