Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 19 juni 2011

NU FLYTTAR JAG!

Jag inser att jag är alldeles för blödig för att kunna skära i mina gamla inlägg. Vad ska jag ta bort? Tänk om jag vill titta tillbaka? Sen är det väl ganska snart samma problem igen, kan jag tänka mig och radera helt vill jag rakt inte.

Så nu testar jag på inrådan wordpress. Välkomna över till nya Mitt operfekta liv. Jag har inte kommit till rätta ännu, men snart ska jag vara igång hoppas jag.

/Dammråttan

3 kommentarer:

Jenny sa...

Klart jag följer med :)

Kram!

En häxa på Vift sa...

Jag följer med såklart men du, det går att göra en ny blogg i blogger också *tipsar*

Bill sa...

Jo, men det är ju inte själva bloggen som är full, utan mitt picasa-album och då tänkte jag att jag ändå måste ha nytt inlogg och kanske ny mailadress osv. Nu när jag har flyttat och testat ett tag känns det helt okej. Verkar finnas en massa att upptäcka "därborta" och så blev det ju ny design på bloggen (vilket var på tiden).
- inloggad som maken, men orkar inte byta.