Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

lördag 13 september 2008

Fotbollsföräldrar


Har vi ju blivit. Det är faktiskt kul. Jag som inte ens vet hur reglerna är, finner mig stå engagerat och heja -fast inte så högt. Tur är väl det. I dag hade jag liksom missat att de bytte sida i paus och sa JA! när det blev ett snabbt mål.
Inte vårt lag...

S prövade sina nya gummikläder från Gneis. Vi har ju varit testpiloter sedan starten och det är verkligen toppenkläder. Gummikläderna har jag väntat på. De var inte nöjda med ursprunget, så det fanns inga nya förra året, utan det var bara P som fick ersättningsplagg (tur det i alla fall) I år har både S och P - så nu kan höstrusket komma. Vi vuxna fick också möjlighet att beställa en omgång av vissa kläder. Jag är numera stolt ägare av en mossgrön lurvtröja och en svart väst. Hade även beställt en vinterregnjacka, men den är jag inte alls nöjd med och hoppas kunna byta/lämna tillbaka (för stor, trots att det är samma storlek som övriga kläder).

Inga kommentarer: