Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 22 juni 2010

Syskonkärlek



Det krävs lite distans för att man ska inse vad man har. T har varit saknad och det märks att han har stölrre tålamod med sina syskon, efter ett par dagars fotbollscup. Han hjälper till, håller om ryggen och går med mörkrädda syskon. Det gör han oftast iofs, men ibland kan man ju tröttna, när man har dem runt omkring sig HELA tiden. Nu kan de inte ens sova isär (jo F såklart).

Själv är jag mitt uppe i midsommarveckan. Full rulle på jobbet. Idag slutar jag dock tidigt och ska hälsa på S:s femårsgrupp, samt eventuellt ha vännen L på middag.


3 kommentarer:

Jenny sa...

Visst är det mysigt när man ser hur mycket de tycker om varandra!
Hoppas att veckan trots allt blir bra.
Kram!

Ingegerd sa...

Familjen har ju sovit i klase förut! Kanske ligger det i generna! Kommer du ihåg tältlivet = sova i klase och compact living!
Kram till er alla!

Dammråttan sa...

Klart jag kommer ihåg klase-sovandet. Tror det är ett släktdrag. Fast numera sover jag helst en bit i från, även om gärna i samma säng.