Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 7 september 2010

OJ!

S med presenter från London (jag köpte mer, men det är till födelsedagen.

Som i OJ, vad fantastiskt trevligt jag har haft det, men också som i "OY!". Det engelska OY, som inte alls har samma innebörd, som när vi svenskar lite försynt säger "oj" om vi råkar gå in i någon, eller stå i vägen. Snarare betyder det något åt håller "FLYTTA PÅ DIG DIN LUSPUDEL, DU STÅR I VÄGEN! Har man väl kommit på det, är det stört omöjligt att sluta. Man ojjar sig mest hela tiden. Och man kan ha väldigt roligt åt varandra, för att man allihop har precis lika svårt att låta bli.
Jag har som sagt haft det helt otroligt trevligt och roligt. Mer om det kommer i ett alldeles eget inlägg (eller kanske flera). Det lär nog ta ett tag, jag har lite bilder att gå igenom, så jag tänkte bara meddela att jag är hemma och allt har gått bra.

2 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

Härligt att du hade det bra. Man behöver uppiggande semestrar ibland. :)

Jenny sa...

Välkommen tillbaka! Härligt att höra att det har varit bra!
Kram!