Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

måndag 21 mars 2011

Förtrollad

För något år sedan gick filmen "Förtrollad" på TV en lördagskväll. Vi hade tittat på något annat och råkade bara zappa över till den. Både S och P blev alldeles "förtrollade".
S har pratat om filmen sedan dess. I går gick den igen och jag spelade in den, eftersom jag visste att hon skulle vara hemma idag. Riktigt lyckat. Hon såg den först ett varv helt uppslukad och sen har vi snabbspolat igenom den ett antal gånger.
Här är favoritscenen för både mor och dotter. Om man tar det lugnt och bara dansar lite försiktigt, så blir det inte så stora hostattacker och man blir väldigt, väldigt lycklig:

2 kommentarer:

Mary sa...

Jag som zappade förbi den filmen igår kanske borde ha stannat vid den då jag inte hittade något bra alls att se på.
Kreativ S är som målar och skapar så härliga klädkombinationer.
Lett åt min systerdotter idag som kom på mms då hon vänder sig själv nu (född nov-10). Systeryster säger att moster ska pyssla med henne när hon blir äldre, får hoppas hon blir en pysslig tjej som S då:)

Jenny sa...

Kanske får testa den på min S nån gång, annars är hon inte mycket för tv och filmer :)
Kram!