Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

onsdag 6 maj 2009

Jaha?


Här står man och lagar god mat och förbereder Fantastiska middagen. Ringer R och frågar hur långt han och storpojkarna kommit med shoppingrundan de är på (desperat behov av större gympakläder till F). "Ja, vi sitter här på Subway och ska snart gå vidare". Så mycket för Fantatisk middag. "Det sa du inget om", kläcker han ur sig. Sa inget om? Vi har ju för tusan pratat potatisvarianter och sås i vartenda samtal vi har haft idag. Jaja, det var deras förlust. Jag och de yngre glufsade glatt i oss, så magen stod i fyra hörn.
Inte hade handlat nåt heller...

5 kommentarer:

Anonym sa...

app app app ska man säga något till sin man så måste man hålla ett stadigt tag om dem och stirra dem stint i ögonen.....annars gills det inte...

Orchid sa...

Vilka gangster!!!
Kram!

Anonym sa...

Åååhhh...det ser gott ut!
Om jag nånsin mera skall ha en karl skall han tammetusan vara KOCK!...haha...

Dammråttan sa...

Anonym-jag-vet-nog-vem-du-är: Det är väldigt svårt att titta folk i ögonen, när man pratar i telefon.

Orchid: De är förlåtna.

moomi:Ja, det låter inte helt fel.

En häxa på Vift sa...

Så där gjorde min man en gång. En gång.
Kan säga att jag väldans tydligt talade om att denna kokerska kommer att gå i permanent strejk fortsättningsvis om inte han kunde ha den goda smaken att säga till _innan_ jag börjat med maten.
Det funkade, nog kan han och ungarna stanna till och käka nån stans om de är ute, men jag vill veta om det då så jag inte lagar mat till alla och dukar och har mig och så blir vi bara två istället för fem eller sex vid matbordet. Typ...