Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

fredag 8 maj 2009

Kladdiga ögon

S sköna stil i soffan. Hon hade precis ätit en lakritsglass, därav den fina färgen i ansiktet


I dag var S ögon lite, lite kladdiga och lätt ljusrosa i ögonvitan. Alltså omvärderar vi igen och hon får stanna hemma. R ska till läkaren klockan 9:15, men sedan får han vara hemma med henne och jag ska till jobbet. Dagen igår fortsätte lika bra som den började. Vi var hemma och myste och sedan gick vi ut och mötte vännen C med barn, när hon hämtat från dagis. Hemma gjorde jag flera olika kort, till olika personer av olika anledningar. Eftersom de inte levererats än, så vill jag inte visa dem än. Återkommer med bildbevis senare.

Önskar er en fin fredag! Själv kommer jag hem vid åtta ikväll och då brukar man inte vara så rolig. Speciellt inte som man vet att man ska upp i morgon igen.

2 kommentarer:

Orchid sa...

Det var väl dagispersonalens kristallkula, som berättade att S´s ögon skulle bli kladdiga!
Stor kram till lilla S!

Anonym sa...

Hoppas du får en fin helg även om du ska jobba.
sänder dig stora och varma kramen