Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

fredag 1 maj 2009

HURRA! HURRA! HURRA!

I går fyllde en speciell person jämna år. En person som inte bara är en väldigt trevlig jobbarkompis, utan som jag nog, utan att överdriva för mycket, numera kan kalla lillebrors flickvän. Så otroligt praktiskt när ens närstående har den goda smaken att falla för någon man redan tycker om.

På jobbet firade vi S redan i förrgår, för hon skulle inte jobba i går. Jag fick utlopp för mina nya scrapbooking-lustar och gjorde ett kort:


Framsidan


Baksidan, med kuvert för presentkortet

S å sin sida, fick utlopp för sina kreativa baknings-lustar och gjorde smarriga bakelser till oss, som hon kom in med på jobbet igår:





Så GRATTIS I EFTERSKOTT!! I går var jag så in i döden trött, efter en vakennatt med min egen S natten innan och 12 timmar på en hysterisk butik, med något för lite personal. Somnade när jag lade S vid åttatiden, trots att här var folk på besök.

2 kommentarer:

Orchid sa...

Kram på mitt trötta Hjärta!

En häxa på Vift sa...

Vilket jättefint kort!

Och du har rätt att vara trött efter ett storkalas. *s*