Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 3 maj 2009

MAMMA vi har bubblor!!!




Ja hurra, vad trevligt. Kunde ni KANSKE ha använt något annat än mitt jättebra schwarzkopfschampo? Och så behöver man inte en halv flaska. Faktiskt.

Men bra skum blev det i alla fall. Så bra att T blev sugen på att hoppa i efter en stund. Undrar hur bra det är för hyn?

Naturligtvis stod det "low battery" på den vanliga kameran - som vanligt, när man vill ta kort på någonting.

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha...dom ser ut att ha det kul i alla fall! Här har vi bara dusch (och bastu förstås) så vill Alva bada får hon använda sitt babybadkar. Det funkar oxå! :)

Orchid sa...

Dom måste väl bli väldigt fina i håret med så mycket schampo! Fluffiga och luftiga!
Kram på dom små odjuren!

farmorsan sa...

.....minns precis hur det var fast många år har gått och dom själva har försett mig med ett helt gäng barnbarn. Jag hade varit hos frissan och kostat på mig det där alldeles för dyra schampot.....det blev jättefina bubblor av det med.

En häxa på Vift sa...

haha, det fick mig att tänka på äldsta tösen som i 3 års åldern fick för sig att testa skumkvalitén på mina schampon och duschkrämer. Hon hällde helt sonika ut allt, och då menar jag allt, dvs 15 flaskor allt som allt i en enda hög i badkaret. Nu skummade det aldrig då hon inte riktigt kopplat at det behövdes vatten också (tack och lov).
Mamsen var inte glad just då. ;)

Ulrica sa...

Vad mysigt det ser ut! Nu längtar jag ännu mer tills vi oxå får badkar :)