Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

onsdag 31 mars 2010

Påskpynt



För några år sedan var det storebror T , som designade påskriset. I år är det S tur och från att ha skrikit "Jag vill inte ha färg" så fort hon såg något rosa, låter det numera precis tvärtom. Fast riktigt nöjd med att jag satte i mörkare fjädrar också, var hon inte.
Mer påskpynt än så blir det dock inte. Det känns bara bökigt med en massa pynt och snart är helgen över.
På jobbet är det full påsk-rush och man är rätt slut efter en dag, men jag har tur i år, då jag jobbar till 18 i morgon och är ledig påskafton.

1 kommentar:

Anonym sa...

Superfint påskris! Sådär hade nog vårat också sett ut om S fått välja :)
Kram!