Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 5 december 2010

En underbar lördagskväll:

I går var det planerat att vi skulle till familjen F för lite "julpussel" som S säger. Nu blev det lite senare än planerat, eftersom S skulle på ett kalas innan. Själv jobbade jag, men det skulle ju inte ha hindrat de andra att åka innan. Nu kom vi dit allihop vid nästan halv fem, så vi strök pysslandet och ägnade oss åt middagsätande, lekande, spelande, TV-tittande och allmänt mysande. S och W hade ett kärt återseende, men det var lite småintriger denna gång. Tror de kommer att minnas som att de haft kul i alla fall. Jag hade i alla fall fantastiskt trevligt.
Vid tiotiden promenerade vi hem i snön, med S i lånad vagn, två skuttiga barn och en lite halvt motsträvig tonåring.

Tack familjen F för en trevlig kväll!


Min dramaqueen: Jag ääääälskar P!

1 kommentar:

Jenny sa...

Mysigt med en trevlig kväll!
Kram!