Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

fredag 31 december 2010

GOTT NYTT ÅR!!!!!!

Bild jag fick med mms till jobbet i dag.

Hoppas ni har det som ni vill ha det, oavsett om det är megaparty, eller familjemys. Själv föredrar jag det senare. Speciellt som jag alltid är så sabla trött, efter nyårsförsäljningen på jobbet. I går helt kaosartat i dag mer sansat, men med bra flyt och otroligt roligt.

Efter lite skålande och prat på jobbet kom jag hem till skönsång av P och S, med P:s egenkomponerade låt (som faktiskt är riktigt bra, med rim på hem och fem, men lite överraskningsmoment med S på inhopp osv). R kokar fläskkotletter och senare blir det räkmys. T sover hos en kompis och har sitt nyår med den familjen. S är sjuk. Feber för några dagar sedan, men nu mest en MASSA snor och hängighet. Lagom att vi redan bestämt att vara hemma helt enkelt.

GOTT SLUT OCH GOTT NYTT!!

3 kommentarer:

Ruccola sa...

GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Gott Nytt!

Jenny sa...

Gott nytt år eller god fortsättning eller hur det nu var :)

Kram!