Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

onsdag 16 februari 2011

Avslöjandets stund:

Jag lovade ju att avslöja en hemlighet, när rätt tid var inne och nu är den här:

+

+

+

=


Det vill säga vi uppfyller ett löfte om att det var en tradition som startades för tre år sedan. En liten ledtråd finns i en av bilderna, om man vill gissa, innan man trycker på länken.

Den rätta tiden, som skulle infalla, var just dagens datum 16/2-2011, då kusin G fyller tonåring.
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN G!!!

2 kommentarer:

Mary sa...

Oj, var inte illa med en sådan resa!
Förstår att han var nöjd i soffan med den musiken och kaffebrödet:) Min far har ett ordspråk " bättre med lite skit i hörnen än ett rent helvete" med lite måtta på det kan jag hålla med. Man ska inte städa bort livet! Tänkt på det där med elektriciteten och frysen/vatten brukar blåsa mig in så inget droppar på hårblåsen. Men ditt sätt låter helt klart bekvämare:)

Jenny sa...

Härligt!!!!
Kram!