Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

lördag 12 februari 2011

Mobiltömning

Hemma från en total uttömning av energi på jobbet, landade jag hemma med en dröm om att slänga mig i soffan och titta på något intelligensbefriat på TV. Nu var soffan upptagen av tre tonåringar, som tagit tillfället i akt att använda stora TV:n, när varken maken, eller jag var hemma. Vem var jag att hindra dem? Det är ju skönt att de faktiskt väljer att vara hemma hos oss och att sitta i köket och höra dem bubbla ikapp med femåringen är rätt mysigt det med.
Snart nog vill de väl inte ens vara här.
Passade på att lägga över lite slattbilder från mobilen till datorn. De får bli dagens inlägg:

Vårt kök just nu.

S installation på väg till dagis häromdagen "Ta kort på det här mamma!"

På väg in till stan, i torsdags.

En present till min make, från en av mina jobbarkompisar (tog kort på den för att skicka till honom). Då ser ni vad han gjorde idag.

S äter smörgås på bänken - har valt kläder själv.

Nu kom maken hem. Dags för tapenadefilé-tillagning och senare blir det melodifestival.

Trevlig lördagskväll på er!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Ja ibland får man njuta av det som finns fast det kanske inte var det man tänkt sig från början :)
Kram!

Mary sa...

Härligt att blanda prickar med ränder, S har känsla för det där som ändå går ihop. Sött med sällskap i ryggsäcken:)

SV: Ja ni fick flera av era favoritbidrag vidare:) Jag är så hopplös på det där med musik så jag fick söka upp några på internet för att se vilka de var:S Blev väldigt överraskad då jag fann att Brolle sjungit våran (Ludvikas) Dan Andersson:)