Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 6 februari 2011

Söndagsutflykt

Vaknade alldeles för tidigt av en morgonpigg S. Jag slumrade i soffan, medan hon tittade på TV. Jag hade redan igår tänkt att om vädret var fint idag med, så skulle vi äta lunchen vid Bruket och grilla korv. Vädret var mer än fint, så efter storfrukost packade vi ihop alla barn (minus tonåring) i bilen och åkte för att träffa resten av vårt extrabarns riktiga familj vid backen:

Morgonsysselsättning.


V var på toppenhumör.

Jag och H satte igång med att fixa eld.

N var inte riktigt på topp, med lite feber i kroppen fick han hålla sig i stillhet.


Om ni trycker upp bilden, ser ni att någon cyklar på isen.

Isen var VÄLDIGT spännande.

Min svägerska K

Korvgrillning

R

Det finns inget tillfälle som korv smakar så gott som vid en öppen eld.

V höll med mig, men åt helst sin korv rå.

S kollar in backen.

Kraaaaaam

Jag och H



Det var jobbigt att gå tillbaka.

Jag försökte locka en trött N med lite choklad, men hans föräldrar har visst lärt honom att inte ta emot godis från andra. Fölkde med gjorde han i alla fall.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Visst var det helt underbart ute idag! Härligt slut på veckan.
Kram!

Bill sa...

Den första bilden måste en mästerfotograf ha tagit...S:t Anton?... :)