Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

onsdag 16 februari 2011

Internetsäkerhet:

Kungsträdgården i maj 2009

Det har gått snart två år sedan vi träffade Pandan i Kungsträdgården. S pratar fortfarande om det, så den gjorde onekligen intryck. Pandan är ju inte bara en söt kramgo figur, utan en frontfigur för ett företag som jobbar med internetsäkerhet. De samarbetar med BRIS och satsar mycket på att barn och ungdomar ska vara säkra på internet. Nu har de tagit fram ett nytt intressant paket, som ni kan läsa mer om här.
Jag har fått ett erbjudande om att testa det i ett år. Det tänker jag inte hymla med. Ni får ta informationen för var det är, men jag skulle aldrig tackat ja, om jag inte tyckte det lät intressant.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Bra att få testa sånt, tala om om du är nöjd sen :)
Kram!

Ingegerd sa...

Vi hade Panda på jobbet och vi hade tillåtelse till en gratisversion på våra hemdatorer!
Nu har jag Avast och är supernöjd!