Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 6 juli 2008

40-årspresent


Var på kompisens 40-årsfest igår (och i natt, för jag sov kvar). En trevlig, lagom stor tjejmiddag med god mat, vin och mycket prat. Av oss fick hon växter till trädgården (som hon önskat sig). Så säger hon att "Jag har din 40-årspresent här." Hon bor i Kina och egentligen skulle hon inte vara hemma till min födelsedag, nu har det ändrat sig, men hon kunde inte hålla sig. Och ÅÅÅ vad jag är glad att hon inte kunde det, för titta bara vilken fin present jag fick:
Jag hade sagt att jag önskade mig något med alla barnens namn på, men inte anade jag att det skulle bli så fint. Dessutom hade jag alldeles glömt av min önskan, då, när jag öppnade paketet. Blev så glad att jag blev rörd till tårar. I silver har hon gjort det, så att jag ska kunna ha det så mycket jag vill (är känslig mot nickel). Tack snälla underbara P för den fina personliga presenten!!!!!

4 kommentarer:

-Maria N- sa...

Vad fint! Och grattis i förskott :D

Sus sa...

Snyggt!
Jag har ett från Barncancerfonden som det står Hope på.Men när jag fyller 40 (det dröjer skiiiitmånga år....)ska jag önska mig ett sånt med barnens namn!

Anonym sa...

Men vilken vacker present.
en perfekt sådan ju.

Tänk... 40... Är det vi det? är inte de våra föräldrars ålder???

Miss Mess sa...

Vilket fint!! Förstår att du blev glad! :0)