Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 29 juli 2008

Så kan det bli

Och inte alls som man tror oftast. S klarade dagis utmärkt. Lite snorig iofs och en och annan host, men pigg och glad (nåja, inte när jag lämnade). Däremot säckade T ihop och orkade inte fritids. Detta fick jag ta tag i från jobbet, för de sov ju när jag gick. Utan T gick ju inte P, men han mådde hur bra som helst annars. F har också snorat ihop - MITT I SOMMAREN! De fick vara hemma själva, men det ringdes en MASSA till mitt jobb och jag riktigt hörde hur låg T var. Tillslut gick jag hem en stund. Mat och lite mammatankning. Han hade feber, så det är klart han var låg.

Så i dag är jag hemma med hela byket. Snor, snor från soffhörnet. S sov i 14 timmar!!! Nu nyss kom hon upp, hostandes, med medicinpåsen i högsta hugg. Äntligen verkar hon inse att den hjälper (verkar som att hon glömt sedan sist). "Ont i hakan" sa hon och pekade ner i halsen, så det kanske var bra för hennes skull, att T fick feber. I morgon är min lediga dag. Efter det hoppas jag att vi är tillbaka på banan. Inte trodde jag att det skulle krävas vab mitt i sommaren.

Inga kommentarer: