Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

fredag 25 juli 2008

I got a new ride

Efter 12 timmar på jobbet blev jag upphämtad av maken för tripp ut till Kungsängen för att kolla på blocketcykel. Jag föll direkt, trots diverse skrapmärken. På söndag ska vi testa om S gillar att åka där bak. Då blir det cykel från dagis nästa vecka (R får låna den, så går jag dit med vagnen - tar hem vagnen via jobbet - ja, ni förstår resten). Nu ska jag svimma i soffan.

3 kommentarer:

-Maria N- sa...

Fin cykel. Fast jag får erkänna at jag inte fattar det där med vagnen alls. Jag har ju lämnat dagisträsket bakom mig ;)

Miss Mess sa...

Tjusig! Fast inte lika tjusig som min. ;0) Kram.

Jennie sa...

Vilken fin en!!