Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

torsdag 24 september 2009

Böcker kontra öl.


Tydligen är det fler mässor som pågår samtidigt. Ölmässan, som jag missar och även bokmässan i Göteborg. Förr hade jag full koll på den, även om jag aldrig varit där. Nuförtiden är det ölmässan som är min längtan och mitt mål för hösten. Undrar vad det säger om mitt liv? Att jag ändrat inriktning såklart. Men böcker står mig fortfarande varmt om hjärtat och att få favorittidningen i brevlådan, när man varken orkar med böcker, eller ölmässor är sannerligen inte fel. Nu ska jag slöläsa om nya barnböcker och fantasylitteratur, bland annat (såg vid snabb-bläddring). Och kanske sova en stund till.
Ha det!

Inga kommentarer: