Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

onsdag 2 september 2009

"I dag är det ingen vanlig dag...

...för idag är det C:s födelsedag. HURRA, HURRA, HURRA!"
C är inte en sån som gillar att stå i centrum, eller bli föremål för allas blickar. Men hon gillar inte heller att bli bortglömd, så som jag gjorde förra året. Glömde bort henne totalt. Eller i alla fall hennes födelsedag (så pass att jag stod och undrade varför hennes sambo hade köpt henne en kaffemaskin, bara sådär, när hon snart skulle fylla år och allt och så var det dagen EFTER födelsedagen). Det är ju hemskt och oförlåtligt, så nu slår vi på stora trumman och säger GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN min älskade vän. Jag är så glad att jag har dig som vän och att du och din familj finns i mitt liv.
(Om någon inte förstod det, så är min vän C förtjust i Tatty Teddy)

4 kommentarer:

Orchid sa...

Stort GRATTIS, kära C!
Och en stor kram!

Anonym sa...

Å tackar ett helt inlägg till min ära,nu e du förlåten för förra året :). Tack och kram

Orchid tack så mycket och kram tillbaks

Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid sa...

Åh, grattis till din vän! Och nu blir du förhoppningsvis förlåten;.))

tack för dina kloka ord också!:.))

Suzan sa...

GRATTIS C!