Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

onsdag 16 september 2009

Vy från en soffhörna:



Ligger i soffhörnan med datorn på magen och S i knät. En inte så jättekaxig S, som ibland vänder sig om och säger: "Du är så musigt Mamma", eller "Jag gillar dig". Hon åt i alla fall en ordentlig frukost idag, så kanske att det vänder nu. Känns helt okej, jag kan ha det så här. Just nu i alla fall. Jag tror faktiskt att jag behöver det jag med.







4 kommentarer:

ullis sa...

Har också en mysdag med en nu feberfri W. I morgon är det dagis igen.

Orchid sa...

Låter jättehärligt! Ja, inte att vara krasslig, förstås, men att ha det "musigt".
Kram på er!

Jenny sa...

Vad mysigt ni har det men hoppas trots det att ni snart är piggare.

Kram!

En häxa på Vift sa...

Mysdagar behövs. :)