Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

lördag 12 september 2009

Lördagskväll


R är på födelsedagsparty i Haninge. T och F sover hos kompisar. Bara jag och småkidsen hemma. Vi har ätit ribs och tacochips och myst i soffan. Jag passar på att titta på usel (?) tonårsfilm om hejarklackstjejer. Okej jag njuter i full drag. I´m a sucker för tonårsfilmer, jag erkänner. Usla, eller inte. Den här var faktiskt helt okej, efter en urtöntig inledning. Efter att ha gonat med mig i soffan har P valt sin favoritfilm alla kategorier - Kalle Ankas julafton (!) och de sitter och myser med sitt eget. Snart börjar "Här är ditt liv". Bara en sån sak. Jag hoppas på nostalgi och trevligheter.


Trevlig lördagskväll!!

3 kommentarer:

malin sa...

Mysig lördagskväll!
Just som det är när det är som bäst.

Orchid sa...

Hoppas ni får en skön söndag utan att vara krassliga!
Kram!

En häxa på Vift sa...

lät väldans mycket som en myskväll. :)

Ska hålla tummarna för att S är pigg nog imorgon för tvillingäventyr.