Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 20 september 2009

Fotbolls-söndag

Vi har precis kommit hem från att se Viksjö pojkar 98 förlora mot Bele Barkarby. Därav den inte allt för glada minen på pojken ovan. Jag hade i alla fall mycket trevligt, då både svärfar var där och svägerskan K med min gudson V och mellanbror N. (G spelar ju i samma lag som T). S och P var med mig och R kom cyklande. Han skulle vidare för att kolla BP mot Djurgården. I vanliga fall brukar han inte välja vem han hejar på i såna matcher, eftersom Djurgården är laget i hjärtat, men BP har en speciell plats, då släkten varit med och startat laget. Nu hänger det tydligen på den här matchen för Djurgårdens framtid, så det känns som mer blodigt allvar än vanligt. Så som det sett ut hittills är det lite oroligt hur pass glad make/pappa vi kommer att få hem till middagen.
Nu ska jag köra upp T och P till kusinerna. De ville leka, efter att ha träffats på fotbollen.
Hoppas ni har en lika fin söndag som vi har här, med strålande sol.


V fick äta upp resterna av P:s glass, mycket spännande!




2 kommentarer:

Ullis med tre sa...

Tänk vad festligt. Vi har varit på Järfälla vallen hela förmiddagen och ni här på Viksjöplan

Dammråttan sa...

:) Kunde ha varit, men det var bortaplan, så vi var på Veddestavallen.