Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 21 februari 2010

Fina bilder från en fin kväll:

När maten började närma sig klar, dök även J upp med kusinerna A&A. Vi fick en supermysig kväll tillsammans. Nedan lite bilder från kvällen:

Nästan alla barnen tog med sig sina glasstallrikar in till bordet, utom S, som ville hålla sig nära chokladsåsen:


Jag och T

T med A, kusinmys i soffan.

"Jag har tagit min peblett" S äter singulair.

Stjärnöga

Vilken rolig farbror jag har.

Så här såg vi på melodifestivalen - curlingen inklippt i bilden. Var inte alltid man visste VAD som kommenterades från soffhörnen.

1 kommentar:

Jenny sa...

Såg ut att vara en trevlig kväll. Klart man ska stå nära chokladsåsen, smart drag :)
Kram!