Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 23 februari 2010

Godmorgon


En hostnatt senare, sitter jag här med S, som sov till klockan tio!! Tur man är ledig på tisdagar som sagt. Hade inte varit kul att dra upp henne till dagis i dag. Nu kanske vi slipper att hon blir sjuk, om vi har tur. Hon verkar i alla fall hur pigg som helst.
Naturligtvis är det inte lika vackert väder idag, men det är å andra sidan mer överkomlig temperatur (att man inte kan få båda). Vi får försöka komma ut lite senare. Kanske följa med och hämta R på dagis och hoppa i lite snöhögar.
F var dålig i magen i går och är hemma i dag med. Jag har köpt svart färg för att fixa utväxten i hans hår. Köpte typ HM:s billigaste. Tänkte att jag får testa den i alla fall. Svart som svart, eller?

2 kommentarer:

Jenny sa...

Åhhh tänk om mina kunde sova till tio när de har hostat en hel natt. Nej då , senast halv sju ska man upp :)
Kram!

Carola m 8 sa...

Den här bilden borde du ha på kylskåpet, vad GLAD man blir:) Fast du har ju iofs henne live hemma...Men JAG blev glad av att se henne, hon är som en liten solstråle.
Hoppas färgen funkar!