Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

onsdag 3 februari 2010

HURRA HURRA HURRA!!!!

I dag fyller världens bästa mamma och mormor år. Avståndet är stort i mil, men inte i hjärta och känslor. Stor kram och GRATTIS på födelsedagen älskade mamma. Hyllar dig med en liten bildkavalkad från åren (fanns ju så mycket, men jag fick ju sålla lite):

En busig mormor

Men framförallt kramig...
...med världens mysigaste mormorsknä.


Ett av Mammas största intressen, fotografering - här med barnbarnen i släptåg.

3 kommentarer:

Orchid sa...

Så roligt att få se dessa foton!Inte för att jag är särskilt rolig, men jag är oftast bakom kameran!
Tack, snälla alla ni, för mysiga presenter, teckningar och blomsterkort! Teckningarna är uppsatta i köket, fotpresenten tar jag litet senare och blomsterkorten är ju helt ljuvliga!
Tack och Kram!
Mom

Orchid sa...

När jag lyssnar på havet (CD´n) känns det som om jag står ute på hamnpiren i Varberg i ordentligt blåsväder! Riktigt mysigt! Varberg är ju ett av mina smultronställen!
Kram!

Miss Mess sa...

Grattis från oss!! :0)