Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 17 oktober 2010

Fantastisk höstdag!

Hämtade lite småtruliga ungar från kusinerna. De ville inte alls åka hem. Men nu var det så bestämt och jag tog snabbt truligheten ur dem, med en liten spontanutflykt. Vi köpte ett gäng cheesburgare på McDonalds och åkte till Görvälns slott. Åt hamburgarna på en stenbryggga och klättrade runt i omgivningarna runt slottet. Det gäller att ha nerverna i styr när ungarna klättrar på klipphällarna. Det har inte jag, så jag skriker rätt ut att NEJ, nu får ni lugna ner er. Man ska lära sig av sina egna misstag, men jag orkar inte riktigt hantera brutna ben på egen hand, känner jag, alltså fick de ta det lite lugnare.
En mysig utflykt hade vi i alla fall. Vilka färger det r just nu. Jag älskar hösten och alla dess färger:









Tripp trapp trull

1 kommentar:

Jenny sa...

Härliga bilder! Och själv fick du vara med på ett par också :)
Smart med cheesburgs-picknick.
Kram!