Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 21 november 2010

Vi ska ut och resa!

Ja, bara jag och S då. På fredag far vi upp till Brunflo och hälsar på min mamma, samt min syster och hennes familj. Det ska bli SÅ roligt. Min syster träffade jag i somras, vilket även det känns långt och mamma är det drygt ett år sedan jag såg. På tok för lång tid!
Jag trodde ju att det inte skulle fungera någon helg före jul, eftersom vi är så fasligt uppbokade hela tiden, men så fick jag ledigt på måndagen, när dagis är stängt och det som händer den helgen är ju att R ska på Magnus Uggla och om S är med mig, så klarar ju killarna sig själva.
En älskad människa fyller jämnt den helgen, men jag hoppas hon ursäktar mig för det här, för jag LÄNGTAR så efter min familj och annars får jag inte till det.
Vi åker tåg dit på fredag och flyg hem på tisdag. Fyra härliga dagar med släkten, snön och kanske lite adventsfirande mm.
S har gått här och sjungit "Vi ska till Mormor", hela eftermiddagen. Hon längtar lika mycket som jag. Vi får se om det blir lika blygt som med morbror J, när vi väl ses.

4 kommentarer:

Jenny sa...

Mysigt att få träffa familjen!
Kram!

Miss Mess sa...

Och jag tänkte: "nämen, är det någon annan som också fyller jämt den helgen", innan poletten föll ner. ;0)

Hoppas ingen annan blir sjuk och att ni kommer iväg! KRAM

Ingegerd/Orchid sa...

Håll er på fötter, sa jag ju! Inget tjafs på vägen! Nu när tjafset ändå kom får ni se till att det går över!
Kram!

Dammråttan sa...

Vi jobbar på det så gott det går!

Kram