Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

onsdag 23 december 2009

Mer än trött



Det är inte lätt att ta kort på sig själv. Ville bara visa mina glittertofsar jag hade på jobbet, dagen till ära.


Det är tufft på mitt jobb dagarna före jul. Tufft och kul, men nästan mest tufft. Fast jag inte varit den som haft mest järn i elden i år, så är jag helt slut, när de här dagarna har rasat på i 180, rakt in i tegelväggen, som kallas kvällen före julafton.
NU: Skinkan i ugnen, ett barn, som sover, tre som tittar på film och en man, som hurrar/hojtar på travhästar, på TV. Vi är inte klara med julklappar till storbarnen. Kan inte besluta oss för om de verkligen ska få dyrklapparna, de vill ha. De som fått varsin dator under året. Ska vi verkligen halka in på det spåret? Vi har bestämt oss för att bestämma oss i morgon. Det är öppet då med och annars får de pengar. Men inte lika mycket.
Mitt huvud snurrar och jag är som sagt skittrött, men är uppe i varv och är nog rädd att jag ska somna om jag kopplar av. Kan ju inte somna ifrån skinkan. Tror inte den är så god om den står inne till i morgon bitti.
Jag ska nog ta ett bad. Där lär jag inte somna i alla fall.
Ha en skön danföredan-kväll.

2 kommentarer:

Orchid sa...

Hoppas att du kan slappna av litet nu när du får vara ledig några dagar!
Kram till er alla och GOD JUL!

Jenny sa...

Hoppas att ni får en härlig julhelg!
Tofsarna var jättefina.
Kram!