Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 13 december 2009

Trevlig tredje advent


Jag testar en tillfällig nyhet i Systembolagets tillfälliga sortiment, en porter från Slottskällan i amerikansk stil. Det finns en kemisk bismak, som jag inte riktigt gillar, men porterälskare som jag är går den helt klart ner i alla fall.
Dagen har varit så lugn och skön som en söndag ska vara. Tyvärr kunde vi inte träffa familjen C, som tänkt.
I stället bytte vi torkarblad på bilen och körde en sväng. Försökte gå på Jula, men S var INTE på humör. Vi åkte till IKEA och åt lunch och sedan åkte vi hem.
I morgon är det lucia på dagis. Jag kan inte gå. Känns taskigt för S, men så här års går det liksom inte att komma en timme sent. Varorna rasar in från sju på morgonen och när vi öppnar ska det i stort sett vara klart.
Vi ses på tisdag igen (tror jag).

3 kommentarer:

Ruccola sa...

Detsamma syrran!

Såg att Rickard var och såg The Mary Onettes, de är skitbra :) Jag gav senaste skivan 8/10!

Kram, och hälsa Sara imorgon! Det är tomt här utan henne...

Orchid sa...

Öl, ja! Vet inte när jag drack det senast! Säkert tio år sedan! Minst!
Kram!

Jenny sa...

Hoppas att du får en bra dag på jobbet iaf!
Kram!