Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 29 december 2009

Mera Wii och en trevlig överraskning

I går slutade jag fyra. Inte för att det egentligen var en bra idé, utan för att det stod så på mitt schema. Lämnade varukaoset på jobbet och gick hem för att umgås med min lillebror och mina barn. Maken försvann på Operan med en kompis och vi hade stortv:n alldeles för oss själva. SJÄLVKLART plockade vi ut Wii:et och körde lite sports. Alla spelade med liv och lust. P visade sig vara en hejjare på bowling (han hade tydligen lärt sig lite tricks hemma hos en kompis). Så mysigt att ha lillebror här. Han stannade över natten till barnens förtjusning.

I dag har det varit en heldag på jobbet. Började åtta och slutade halv åtta (drygt). Samma i morgon och sen på torsdag har vi öppet till tre, så då blir det en "kort dag" (8-15:30). MEN! Sen är jag ledig ända till trettondagen!!! Det hade jag HELT missat. Fantastiskt trevlig överraskning måste jag säga. Gör det värt att kämpa på i det kaos vi har just nu.

Nedan, lite bilder från gårdagskvällen. I dag har familjen varit i stan. Det får ni kolla in på makens blogg.

En tonåring som "aldrig i sitt liv" skulle spela ett så trist spel som Wii. Med full inlevelse spelade han både bowling och golf.

T pausar (mina strumpor)

Publik ( i väntan på att få spela).

S försökte spela. Gick inte så strålande.

Visst har jag världens gulligaste lillebror!

Även mamman måste ju testa.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Fina strumpor :)
Härlig överraskning! SKönt att du ska få vara lite ledig.
Kul att ni kan spela alla tillsammans.
Kram!

Anonym sa...

Ett Gott Nytt År önskar jag hela familjen Bill

En häxa på Vift sa...

såg otroligt roligt ut. Nästan så man blir sugen att köpa ett wii också.