Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

lördag 21 augusti 2010

Äntligen.

Bilden snodd från TVbloggen

När det gäller de "nöjes/musikprogram" som serveras i parti och minut på olika kanaler, kan jag snabbt erkänna att jag tycker att de flesta är ganska trista. Till och med de som jag för några år sedan såg med glädje, som "Så ska det låta" och "Allsång på Skansen" tex, har blivit mer och mer stöpta i en form, med känslan av att deltagarna följer ett stelt manus.
Men ett program som håller stilen och känns spontant och uppsluppet är "Doobidoo", som hade premiär i går. Nya inslaget med "one-hit-wonders" var ju helt obetalbart. Gäster som bjuder på sig själva och en likadan programledare och ändå så enkelt i sitt upplägg.
Fredagskvällarna är räddade!

(Som tröst till diverse Kreta-farare vill jag bara säga att det nog finns på webben. Om inte annat så finns det ju ett antal program kvar.)

1 kommentar:

Jenny sa...

Jag brukar också kunna titta på det, tycker som du att de andra har blivit lite tråkiga. Men nu har jag inte makten över fjärrkontrollen för tillfället så nu blir det som det blir :)
Kram!