Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

måndag 2 augusti 2010

Playtime


I dag har varit en riktigt blöt dag. Regnet har verkligen ÖST ner. Inte kul att vara ute alls.
Själv har jag endast varit ute för att besöka min läkare, för att göra en lång historia kort har jag utslag och blåsor över mina händer. Går numera på antibiotika och tavegyl och har blivit sjukskriven istället för semester. Inte så kul, men vi släpper det, jag låter så gnällig annars. Jag är fri på fingertopparna i alla fall, så det funkar att skriva.
R tog med sig S till simhallen och jag fick en lugn stund i soffhörnan.
Sedan invaderades hemmet av spelande pojkar. Eller hemmet - balkongen snarare. Perfekt regnsysselsättning. Fråga mig inte om några regler, jag fattar ingenting. Är bara glad så länge de inte bara hänger framför TV/dator:

S leker på med bokstäver.

Figurer överallt - även i blommorna.

Först målar de alla gubbarna. Riktigt kreativt.

Det kräver koncentration och strategi.



1 kommentar:

Jenny sa...

Herrejösses! Om du tycker att du låter gnällig, hur låter inte jag då???? Hoppas att antibiotikan hjälper och tur att du kan skriva ;)
Kram!