Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

lördag 21 augusti 2010

Fint besök

R fick den stora äran att hålla i lille V (han är lite känslig för okända just nu)

Vi var först på väg till stan och sen när vi insåg att det skulle bli lite stressigt, skulle jag och S bara ta en promenad till centrum, men då ringde R:s kompis Å och var på väg hit med sitt barnbarn, så det blev en trevlig fika i parken i stället.
Nu laddar vi för kräftskiva. R gör en paj och strax ska jag packa ned allt vi ska ha med ut. Bara regnet håller sig borta kan det nog bli en fin kväll. Jag har köpt engångshandskar för att kunna skala och njuta av kräftorna.

Var tvungen att ta kort på S. Tycker hon matchat riktigt fint idag. Ja, inte skorna kanske...

3 kommentarer:

Jenny sa...

Snyggt matchat!
Hoppas att ni får en trevlig kväll!
Kram!

Ingegerad/Orchid sa...

Snacka om partypingla!!! Huuuur ska det sluta!
Kram så här på lördagkvällen!

Jennie sa...

Han såg ut att trivas ganska bra där tycker jag :) Tack för att ni hjälpte till att roa min son igår! :) Kram