Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 23 juni 2009

Inte så mycket snosande


För han sov mest hela tiden och så är jag lite försiktig. Vill ju inte skrämma ihjäl det stackars barnet. Men det var mysigt i alla fall. Efter en halvstressig lunch i parken körde R kidsen till 4H och nu drar vi in till Skansen, jag R och S. Vi kanske ses där? Det är ju Allsångspremiär i dag!

3 kommentarer:

Orchid sa...

Nja, vi ses nog inte där! Jag kommer inte ikväll.
Men ha det så trevligt. Jag hoppas ni får vackert väder.
Kram!

Anonym sa...

Vi kommer inte heller. Vi är alldeles för trötta nu. Albin var vaken halva natten med växtvärk, Johan har skitstressigt på jobbet och så ska han upp tidigt i morgon och hämta släktingar vid båten kl 07.

Hoppas ni får trevligt! Kram.

/svägerskan

Jenny sa...

Hoppas att ni har det mysigt! Du har fått en nalleaward på min blogg idag.
Kram!