Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 16 juni 2009

SOL!!!

Lunchen


Äntligen! Det kunde egentligen räcka med det. Har dessutom varit ledig. Fanns en hel del annat än sol-lapning att ägna sig åt dock. Typ fem proppfula IKEA-kassar tvätt (var kom DE ifrån, det var ju typ tomt i fredags?!), bland annat. Att börja flyttpacka drar fram en del oanat i ljuset. Så tvättstugan tur- och retur har varit min eftermiddag, med parken som mellanakt. Förmiddagen ägnades åt att tömma F:s skåp, nu när han mår lite bättre. Nu ska jag strax ner och hämta det sista ur tvätten. T kom hem från övernattningen - skitig från topp till tå. Nu ligger han i badet och tvättkorgen fylls på...

Kvällsmaten: (Tacos) "Å vad gott sa S och sedan var hon tyst i 20 minuter. Det var inte de andra

5 kommentarer:

Jenny sa...

Ja jag undrar också var all tvätten kommer ifrån...
Tack för kommentarerna.

Kram!

Orchid sa...

Puh! Jobbigt med tvättstugan! Det var skönt när jag hade egen tvättmaskin i lägenheten!
Kram!

Dammråttan sa...

Vi har ju egen tvättmaskin och oftast brukar jag lyckas hålla mig till bara den, förutom när det gäller sängkläder mm. Nu ramlade det dock in mer än jag hann med. Lite som "det som göms i tö"- effekten. Skulle inte orka tvätta abra i tvättstugan. Visst är det skönt att den fins så att man får undan, när det blir mycket, men jag tycker det är skönt att kunna stoppa in och hänga, när jag vill. Inästa lägeneht får vi en något större maskin!

Anonym sa...

Gullunge. :0) Tröjan verkar vara en riktig hit. :0)

/svägerskan

Dammråttan sa...

Svägerskan: Det är en av hennes favoriter just nu. Min knäppa unge, får ju för sig att hon ska "vara flicka" ibland (som om hon inte alltid vore det) och då ska det vara rosa. Nästa dag ska hon "Vara pojke" och då funkar det inte alls. Lite identitetskris där, men det löser sig väl med åren.