Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

torsdag 18 juni 2009

Same same

T letade fram strumpor ur den rena högen

Mår ungefär som igår. Släpade mig iväg med S till dagis. Kände att hon måste få sitt avslut och jag min vila. Sen ville jag ju ge fröknarna sommarhälsningen. Visade sig dock att två är sjuka och den tredje började senare, så det blev ju lite rumphugget. Man borde naturligtvis gjort sånt tidigare, men jag hade förhört mig om att de skulle jobba hela veckan, allihop, så då ville jag göra det den dagen som var den sista.

De mellanstora barnen sparkade jag iväg till fritids. Skrattade åt T (se ovan). Nu ska jag krypa ner i sängen igen. Roligare än så här blir jag inte idag.


Sommarhälsning till värdens bästa förskolepersonal

5 kommentarer:

Orchid sa...

Nu har du gjort så där tjusiga kort igen! Dom blir säkert glada!
Kram och god bättring!

Mamma Melissa -änglamamma och gravid sa...

Åh så fina! Hade jag fått ett sådant kort så hade jag nog smällt av:.)) Gud så fina!

Sus sa...

Vilka kort!
Och vilka ben!!
Haha =)

A home far away sa...

Wow vilka fina kort du gjort, då blev de väl glada!


Ha en fin helg
Kram Gunilla i Singapore

Dammråttan sa...

Tack snälla ni för kommentarerna om korten. Om de blev glada vet jag inte, för ingen var ju där ;)