Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

måndag 29 juni 2009

Men åååå DEN!

Förstår ni hur JAG har det, när jag försöker rensa? (men jag ska erkänna att han ger med sig och han slänger. Just denna får han dock behålla. En del av sentimentalt värde kan jag förstå. Det är ju från en Dylan-konsert)

En vända till tippen med full bil har det blivit i dag i alla fall och två av säckarna var till klädinsamlingen. Tre rum kan räknas som helt klara, förutom att sängarna ska monteras ner. Alla andra rum är påbörjade, men inte helt klara. Sen har vi ju sargasso-havet (klädkammaren).Jag är helt SLUT! Är känslig mot damm, så det spelar väl in. Funkar rätt bra när jag går på antihistamin och bricanyl, men det tar på kroppen att packa, kan jag meddela, om ni inte visste det redan ;) Just nu har R tagit kidsen till badet, för att jag skulle packa själv. Gjorde det ett tag, men jag var tvungen att vila lite och äta mat och nu ringde en S som inte gillar bajamajor och inte kunde hålla sig, så han kommer hem med henne för sanering. De andra badar vidare.

4 kommentarer:

Orchid sa...

Bajamajor är inte roliga! Jag förstår lilla S om hon är vanast vid hemtoan!
Själv har jag slutat tvätta bajs numera!
Kram på er!

Jenny sa...

Nej packa är aldrig kul. Hoppas att du snart ser ett slut på "eländet".

Kram!

Sus sa...

Du och jag Dammråttan...du och jag..

Ulrica sa...

Hoppas att ni snart är färdigflyttade ;)